Selamat Bertunang Sahabat

Salam semua.

Tanggal 9 September 2017, sahabat baik saya mengikat tali pertunangan.

Dah lama tak jumpa. Jumpa lah kita semasa Majlis Pertunangannya.

Dengan ucapan, selamat bertunang. Lepas satu fasa. Semoga kuat menempuh alam pertunangan. Moga hubungan diikat dengan pernikahan yang halal dan kekal hingga ke syurga Jannah bersama-sama. Jaga diri dan semoga menjadi isteri yang solehah dan ibu yang mithali. Amin Amin Amin ya rabbal Alamin.

Terima kasih sudi jemput kami memeriahkan majlis. Hihihihi.

Makanan sedap, pelamin deko sendiri cantik tip top macam sewa kat butik dan kau memang cantik berseri bila 1st time kena make up. Tahniah dak Shu.


Kafeteria sekitar Putrajaya

Salam semua.
Hari ini saya jumpa kafeteria baru untuk sarapan. Murah dan sedap. Memang berbaloi.
Lagi-lagi di zaman ekonomi gawat ni.
Suasana kafeteria pun bersih dan selamat.
Namanya Kafeteria BHEUU. Berdekatan dengan Masjid Besi, Putrajaya. Cuma tersorok. Tanya orang keliling nanti baru tahu di mana.
Saya makan ni Nasi goreng + Telur mata + air Teh o ais = RM3.20. Habaq mai. Murah dan berbaloi walau menapak (berjalan) jauh.

Bersiar-siar di Putrajaya

As salam semua.

Semalam sempat berjalan tengok sekitar Putrajaya.

Jalan punya jalan, terlalu la kawasan perumahan di Presint 8.

Ada Kelab Tasik Putrajaya. Agak menarik juga kawasan rekreasi tu.

Antara pemandangan sekitar Kelab Tasik Putrajaya.



Cantik bukan.