Cerita Kegilaan Ku Di Abad Ini ~CeWAH!!

Hari2 lepas balik kerja sampai2 je kat umah, aku terus hadap TV..

TV3 la...sebab pukul 7 dah mula cerita Tentang Dhia...

beszzzt...sampai rasa nak marah2 je tgok lakonan watak melly tu...

jahat dan tak ada adab langsung budi pekertinye..

memg lakonan dia menjadi la jadi prmpn tak baik....hehehe
pape pon harap ending cerita Tentang Dhia ni tak tergantung dan ada
pengajarannya... Jom kita tgok sama2 nanti ok...daaa


~~~~~Ni lagu opening dieee... sedap dengar...~~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan