SYUKUR~ ALHAMDULILLAH~

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, setakat ni kehidupan harian aku berjalan lancar.

Bulan ni ada berita terlalu gembira sejak sekian lamanya.

Pertama sekalimye Pinjaman MARA aku yg berpuluh2 ribu tu,
dah dapat pengurangan jadi 4K je...Alhamdulillah~Syukur~

Kedua sekalinya, tahun ni seakan berjalan lancar.

Ketiganya, ada pakcik makcik pejabat yang baru balik dari Haji,
belikan buah tangan yang amat best dari Tanah Suci.
Suke2...hehehehe...terima kasih, lain kali bagi lagi....

Keempatnya pula, tahun ni keluarga aku ada plan nak pergi jalan2 jauh sikit
setelah dapat persetujuan ayah, sebab selama ni waktu, keadaan tidak mengizinkan.
Bestnyeeeee......

Apa2, last sekali, aku nak panjatkan kesyukuran kepada ALLAH s.w.t kerana
memanjangkan umur aku dan sekeluarga, memberi rezeki pada kami sekeluarga
dan pelbagai nikmat hidup di dunia ini.. Syukur~ALHAMDULILLAH sekali lagi~


Korang semua bersyukur la dengan apa yang ada.. ok??? hehehehe... :-)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan