BLOGGER BEST FOR ME (WANITA)

amboi tajuk...hahaha

ok, aku akan selalu bukak blog2 yg trsenarai ni HARI2...
ULANG LAGI.... HAAARRRRIIIIII-HAAAARRRIIIII....ahahahaha
sebab aku memg suka baca dan dorang best2...ewwaaaahhh

L.O.V.E

paling minat sebab anak beliau sungguh comel, gebu, mcm beliau sendiri..
paling best bila beliau membuat seperti anak beliau ala2 menulis blog tersebut..
ahahahaha.beliau pun boleh dijadikan idola wanita solehah..


paling minat gak...ahahaha..
anak2 beliau sungguh comel2 belaka...
terutama si animatomato..rasa nak lambung2 je animatomato...hahaha





peminat hello kitty...so gojes & comel....
suke3....paling minat gak beliau ni...






aku pernah beli felinna inchloss & vit c felinna..
berkesan...tp sebab xcukup bajet untuk meneruskan usaha untuk kurus &
cantik berseri2...aku terpaksa melupakannya sejenak...
sejenak je ye...pasni aku nak try yg vcoa lak..
blogger paling aku minat gak...cute, natural & cara blogger yg santai
& mudah difahami...eeeewwaaahhahahaha


paling minat...lagi...ahahahaha
banyak jugakla ilmu pengetahuan yg aku dapat..
kreatif, santai & humor pun ada...


fuuuhhh...ada banyak lagi blogger yg selalu aku usha...
nanti aku sambung balik bila ada masa...ewahahaha...sangaattttkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan