BLOG YANG BUAT AKU SETIA BACA SAMPAI RASA TAK NAK TIDO

Panjang tajuk entry aku kan...

ni hah...aku rasa kalau korang baca blog ni pun
boleh jadi macam aku..
sanggup tak nak tido...
bila dah habis satu entry nak sambung entry 
lagi satu sampai makan,
mandi dan tidur diabaikan..
(opsss...pecah lubang sebenarnya pemalas) hew5







&










lepasni aku nak cari lagi blog2er
yang best untuk sama2 berkongsi dengan 
korang...pape korang semua
pun best gak..cuma tak sempat nak 
usha bila dah terpikat dengan
sesuatu blog yang best ni...walaweh...
ahahahahaha

2 ulasan:

  1. kte pn suka baca blog kat marya hana..memg sgt sempoi..klu dh baca tu, mmg scroll je baca sume entry2 dye

    BalasPadam
  2. haah...sy dah khatam semua entry dia minggu lepas..rasa xcaye dah hbis semua...pastu cari blog lain lak nak baca..dah macam penggila blog..bukan penggila novel..hahaha..
    blog mysara pun tengah usha baek punya...jka sempat nak hbiskan semua entry gak..insyaAllah..
    seronok dan best dpat baca blog yg boleh masuk dalam jiwa ini...huhuhuhuhu

    BalasPadam