JAHAT ATAU BAIK

Kebanyakan kawan2 yang dah lama
terpisah samada sekolah rendah/menengah/kolej/keje..
Dorang ingat aku lagi..
aku kurang sangat nak ingat orang..


Nak kata aku baik takde la sangat kan
sampai masih ingat aku..
Nak kata aku jahat memang pun
bila dah sakit hati dorang buat..
Hahahaha..


Tapi terima kasih ingat aku ni
dan ramai yang add aku kat fb walau aku
tak kenal korang sangat..


Agaknya aku suka menegur orang dan senyum
kot walaupun muka taklah
berapa nak bagus sangat kan
(muka ada masam2 manis)...ahahahaha


wah...bajetnya aku ni masa taip
entry ni...waduh waduh waduh...

sampai dak ezah ni buat pic comel ni..
gambo aku paling atas...ahahahaha
terbaeeekkkkk...

tqvm sahabat2ku..
i love uolls..
tapi jika racun kamu beri kepadaku,
racun juga ku beri kepadamu..
itu baru sahabat kaw2 punya..
see, ai is jahat kannnn...
(^-^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan