Hari Raya Semua Orang Gembira

Assalamualaikum semua..

Selamat Hari Raya.. (terlambat ucap kat blog ni)

First sekali Hari Raya Pertama memang best. 
Semua makcik pakcik sekeluarga dapat 
berkumpul beraya bersama.

Bermula perjalanan raya rumah ke rumah..
hihihihi





  


Raya Kedua. Bergerak ke rumah si dia..
hehehehehe

Raya ketiga. Selepas beraya tiga buah rumah,
menghabiskan masa di Bagan Lalang pulak..








Ini Rumah Terbuka opis aku pulak..
Gemilang Travel & Tours Sdn Bhd
17hb Ogos 2013








Paling seronok Raya Ketiga jatuh Hari aku 
dilahirkan kat dunia ni.. Umur aku cukuplah 
20++ tahun ni... Hadiah beli sendiri je..
Ada pun mak aku hadiahkan jam tangan Hello Kitty
yang kiut miut...hehehe

Barang2 pink yang aku dapat kumpul
setakat ini....Tadaaaaa
Sekian, hari raya tahun ini...

Jumpa lagi... wink3....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan