Cuti 4 Hari Pergi Mana?

Ahah.. Jangan tanya aku cuti 4 hari pergi mana.. Aku tak pergi mana pun.. Kereta pun tak service lagi.. Gaji tak masuk lagi, almaklumlah bukan kerja Kerajaan..

Cuti duduk rumah melayan kucing, duduk menghadap tv, tidur, makan sampai puas.. Hahahaha.. Tak lupa jugak aku mengemas rumah okey.. Bukan sikit aku kemas, penat pun tak hilang lagi ni..

Jemputan orang kahwin ada tapi malas nak pergi sebab masalah kewangan..Hihihihi.. Kenduri jiran pun malas nak pergi.. Elok duduk rumah menenangkan fikiran dari menghadap makhluk yang suka mengumpat dan mengata orang.. Kurang sikit dosa.. Kennnn.. Oppssss.. Jangan terasa ye..

Sekian, ni video kucing yang aku layan.. Hihihihi.. Enjoy it.. Sori la rumah semak dan abaikan suara asing itu.. Hahaha...


video



Tiada ulasan:

Catat Ulasan