SERVICE ASTRO YANG TIDAK BAGUS

Servis Astro yang tak bagus atau bahasa mudahnya TERUK..

Rosaknya dah dalam seminggu sebelum buat laporan..

Nak call dah la nak kena tunggu lama baru dapat dijawab..

Dah call, janji nak datang hari khamis.. Siap kata kalau dia datang servis bayar tambahan bil teknikal sebanyak RM53.00 termasuk GST koooo.. Tapi tak datang janji sebelum pukul 2.00 petang.. Tunggu pulak hari jumaat.. Lagi lah, langsung tak datang nye pown.. Sampai hari ini pun tak datang jugak.. Habis tu ahkak bayar bil Astro tiap-tiap bulan tu untuk apa ye??

Malas dah nak buat laporan lagi.. Maka ahkak emel je.. Itupun tak datang-datang jugak repair kerosakan.. Dapat balasan kat emel, katanya ada call ahkak.. Ntah bila call ntah.. Non hadoooo pun..

Sengal sungguh ASTRO yang TERUK ini..

Please la behave sebelum ahkak hilang kesabaran!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan